آیین زیبای هدیه دادن

طبق بررسي‌هاي انجام شده بیشتر هدیه هاي هدیه های تبلیغاتی ، به مشتريانی که عمده هستند اهدا مي‌‌شوند، سپس نوبت به مدیران مي‌‌رسد و آنگاه به مشتريان موفق.

هدیه دادن دلیل های متفاوتی دارد،از <مشتری های قدیمی> گرفته تا <یک کارمندی که تعطیلات آخر هم تحکیم روابط شخصی بین هدیه دهنده و هدیه گیرنده

انگیزه این هدیه دادن ها متفاوت است برای بعضی از شرکت ها و مدیران،هدیه دادن یکی از راهکار های بازار یابی می باشد

از این نکته هم نمی شود غافل شد که هدیه دادن آسان ترین روش برای ایجاد همبستگی و مشارکت بین کارکنان می باشد

تاثیر هدیه تبلیغاتی بر روی مشتری مداری

اگرچه هیچ اطلاعات دقیقی وجود ندارد که به شما ثابت کند که این هدیه های تبلیغاتی می تواند کمک شایانی به شما بکند،اما انجمن بین المللی محصولات تبلیغاتی تحقیق هایی در این موردانجان داد که نتیجه ای قابل توجه داشت

این انجمن باانجام تحقیقاتی برروی هدیه دهندگان و هدیه گیرندگان مشاهده کردکه آن هایی که هدیه می دهند درمقایسه با شرکت هایی که هدیه نمی دهند دو برابرشانس بیشتری در تماس گرفتن از طرف هدیه گیرندگان را دارند

به عنوان مثال شركت هري اند ديويد كه يك شركت صنايع غذايي است و جزو بازيگران كليدي در قسمت هداياي تبليغاتي می باشد،  براي 25 هزار مشتري خود كه سالانه بيشتر از هزار دلار از اين شركت خريد كرده باشند، هديه مي‌‌فرستد

این شرکت طی تحقیقاتی که انجام داد متوجه شد که 5هزار مشتری که هدیه دریافت کردند خرید بیشتری نسبت به آنهایی که هدیه دریافت نکردند داشتند

هدیه دادن می تواند به ایجاد راهکاری مناسب برای دریافت مشتری بیشتر برای شما کمک کندحكم خون را در زندگي اقتصادي شما داشته باشد

تاثیرهدیه تبلیغاتی برروی فروش و وفاداری مشتری

امروزه تنها رضایتمندی مشتری ها از موسسات،شرکت ها و... نیست.آنها باید با برقراری روابطی بلند مدت وفاداری مشتریان را نیز به خود بدست بیاورند.

ایجاد یک تفکر درست و نگرش خوب نسبت به خود می تواند بر وفاداری مشتری تاثیر گذار باشد.

 يكي از روش‌هاي تاثیرگذار برای پایداری این روابط با مشتري، دادن هديه به وي است.زیرا این کار همانند خون در رگ ها باعث ایجاد جریان ارتباط با مشتری،به خصوص مشتریانی که ارتباط کمتری با شما دارند می شود.

برا ی این کار می شود از هزاران نوع هدیه استفاده کرد اما انتخاب هدیه ی مناسب از نظر قیمت،اندازه و تعدادبسیار مهم است

آداب ورسوم هدیه دادن

مراقب باشید که هدیه ای که شما می دهید ارتباط مستقیمی بین رابطه شما با هديه‌گيرنده داشته باشد

این موضوع نه به قرارداد یا کاری که می خواهید انجام بدهید وابسته است نه به میزان وقتی که برای هدیه گیرنده می گذارید بلکه به نزدیک بودن رابطه های بین یکدیگروابسته است

فواصل هدیه دادن را در نظر بگیرید زیرا درغیر این صورت هدیه دادن جلوه ای شبیه به رشوه پیدا می کند.

آماده کردن هدیه هم آداب و رسوم خاص خود را دارد.به عنوان مثال کاغذی که آن را کادو می کنیم مربوط به مناسب ما باشد.سعی کنید با دست خودتان پیامی بر روی آن بنویسید.سعی کنید که پیامتان حس خوبی را به گیرنده آن متقل کند.

داشتن لوگویا آرم شرکت بر روی هدیه ما مهم است.زیرا به عنوان یک خاطره یا یاد بود در ذهن ها باقی می ماند.نگران این موضوع نباشید شما می توانید با مراجعه به سایت دیجی گیفت به راحتی نام و یا لوگوی شرکت خود را بر روی هدیه ها چاپ کنید.این وبسایت به عنوان یک سایت مرجع، اطلاعات کاملی در رابطه باخدمات تبلیغاتی وچاپ به سازمان ها و ارگان ها و شرکت های خصوصی می دهد

اگر برای یا مناسب شخصی هدیه ای را میدهید.پست کردن هدیه هم یکی از روش هاست که حس خوبی را برای دریافت کننده آن دارد  

کی هدیه بدهیم

به عنوان مثال اعیادومناسبت های مختلف در روز های مختلف سال و تعطیلات نیز می تواند زمان مناسبی برای هدیه دادن باشد

یا سالگرد یا کاریا سالگرد روزی که شما با هدیه گیرنده وارد یک مرحله تجاری شده اید هم زمان مناسبی برای هدیه دادن میباشد

 



ضمیمه ها
ضمیمه ندارد
تمامی حقوق برای وب سایت دیجی گیفت محفوظ است.